friendsaholic, schoolaholic, clubaholic, clothesaholic, sweetsaholic

1 mart.

Artistic

si ce daca sunt dependenta?

-nu ma simt bine nici macar o ora, daca nu dau de un prieten de al meu, fie ne intalnim, fie ne sunam, fie vorbim pe mess, nu rezist fara ei…mersi!:*

-in ultimul timp incep sa imi fac mai multe griji legate de scoala…sper sa nu fie mai multe grijile decat practica:))

-nu rezist nicio sambata in casa…trebuie sa ies!!

-am o foame nestavilita de haine, si am probleme legate de tinutele din fiecare zi:))

-nu pot fara dulciuri…am nevoie de zahar, fie ca e luat dintr-un fruct( in cazul dietelor) fie ca ma pot rasfata cu o ciocolata fara sa ma gandesc ca ma ingras, si chiar daca ma gandesc, tot o mananc:)

Un răspuns to “friendsaholic, schoolaholic, clubaholic, clothesaholic, sweetsaholic”

  1. simpatizezciupercute martie 17, 2009 la 9:47 pm #

    cred ca-ti sunt partasa.Friendsaholic, shopaholic, drinkaholic,kissaholic, sweetsaholic, hugsaholic:X.n-as putea sa traiesc fara.congrats.

Lasă un comentariu