De ce il iubesc?

2 Sep

Pentru ca nu am priceput niciodata chimia, la scoala, insa chimia noastra respira in fiecare fior si intrece orice presiune osmotica, fiecare diferenta, fiecare confuzie.
Pentru ca nu am vazut in privirea nimanui ce vad in privirea lui de fiecare data cand ma vede.
Pentru ca intelege un zambet in ocna mea de sare in care am trait pana acum. Si il adora.
Pentru ca ne facem planuri . Pentru ca e primul pe care il cred. Pentru ca si el o face, si el crede.Si e fericit.
Pentru ca nu ma lasa sa plang, sau sa tac pana ma calmez, el reactioneaza. pentru ca ma lasa sa rad in hohote fara motiv.
Pentru ca imi iubeste eu-ul, oricat de ciudat ar fi. Si ma ia in brate orice fel de atitudine as avea.
Pentru ca, desi nu ne plac tot timpul acelasi lucruri, incearca, experimenteaza lucruri noi. Doar asa, pentru mine.
Pentru ca atunci cand imi ia mana in a lui, nu e nevoie sa il privesc sa stiu ca are un mic zambet in coltul gurii.
Pentru ca stie exact cum sa ma ia,in cele mai multe privinte. E mult deasupra a tot ce imi doream.
Pentru ca desi  le spun nesimtit, copilaresc imi respecta deciziile.  Mereu.
Pentru ca a renuntat la multe lucruri pentru mine.
Pentru ca pune suflet in orice fel de proiect.
Pentru ca e mandru  cu mine pe strada. si imi spune
Pentru ca aude, si asculta, si vede, si simte, chiar daca nu ii zic. Pentru ca ma citeste, ma cunoaste, de cele mai multe ori. Si daca nu, face tot posibilul sa ma inteleaga.

Pentru ca il iubesc. Enorm

Un răspuns to “De ce il iubesc?”

  1. briza Septembrie 11, 2010 la 10:21 am #

    ce frumos 8-> sper sa va iubiti asa mereu! 🙂

Lasă un răspuns

