2 Sep

love Pictures, Images and Photos

Strig ca si o surda fericita in mijlocul unui camp de maci, am trecut in alta dimensiune cu zambetul unor maini care cunosc versurile din mine.

Sunt plina de fericire, de universuri care se imbina si tremura de fascinare, de trecuturi care trec si le transform in nemurire si le tin intr-un raft, ca pe un tablou pictat candva de autoportretul sau.

Pot sa dorm, sa visez, sa scriu, dar nu pot sa ma trezesc din acest vis frumos, nu vreau. traiesc! mai pasional, mai intens, mai rasunator, cu mult mai mult inteles pentru ceea ce sunt si ce am fost.

Inalt statui de scortisoara si ciocolata unui vis care nu a existat niciodata asa in mine, care a devenit realitate ca o tornada de lumina, ca un val de nebunie minunata, ca un foc neaprins pana acum, dar care s-a tinut strans de prima scanteie, crescand in fiecare zi.

In sfarsit pot sa am, sa fac, sa simt totul.

Iubesc mai mult ca niciodata in viata mea.

Un răspuns to “”

  1. eumiealmeu Noiembrie 29, 2010 la 8:41 pm #

    şi eu sunt tot biutza şi eram curioasă să cunosc pe cineva cu acest nume. mă bucur de cunoştinţă. avem multe în comun, de la plăcerea pentru franceză la dragoste şi copil…

Lasă un răspuns

